Dit is hoe je kunt sporten bij GymBokx outdoor!
Algemeen:
Wij vragen meer hulp en verantwoordelijkheid dan voorheen van jullie en hopen op jullie medewerking en begrip.
-Ben je de eerste? Rits dan aub de tent even open en rol de tentdeur even op.
https://youtube.com/shorts/10Nv3UVz-Qk?feature=share
-Ben je de laatste? Maak de tentdeur even los en rist hem dicht. Zorg ook dat je de loopdeur in de roldeur goed achter je dicht trekt aub. De rest gaat automatisch. Zorg dat je uiterlijk 17.05 buiten bent want dan gaan de lampen automatisch uit en het alarm er automatisch op om 17.10. https://youtube.com/shorts/7Cw3UpmuLDk?feature=share
-Laat niemand op jouw tag of pas binnen ook niet als die persoon een “geldige reden” opgeeft. Je verlies hiermee je credit en recht op toegang (zie ook de algemene voorwaarden)
-Zijn er problemen in welke vorm dan ook? Neem dan contact op met de coach die aanwezig is en buiten personeelstijden neem contact op met de klantenservice via 0648107509 (of via de Whatsapp button op de website)
Ja ik ga het echt zeggen: ‘We moeten het samen doen!’
Leden
Stap:
- Ieder lid krijg per week 2 credits om te sporten
- Je kunt vanaf 5 dagen voor de gewenste tijd reserveren
- Ga naar het rooster en kies de tegel “rooster”. Kies in het rooster voor het rooster “GymBokx outdoor”. Ga naar de gewenste dag en tijd en reserveer je plek. Zie https://youtube.com/shorts/eXiF1gBHHI4?feature=share
- Kun je een keer niet?! Geen probleem, maar.. meld je dan tijdig af. Zonder afmelding verlies je je credit.
- Kom door de voordeur naar binnen door de tag te scannen aan de voordeur. Ga daarna naar de poort en scan je tag aan de draaipoort en loop door de draaipoort. (kun je niet naar binnen? Kijk op het klantenscherm waarom en neem contact op met de klantenservice). Leg je spullen in je kluisje of de kleedkamers. En loop naar de outdoor. De roldeur laat je DICHT maar de deur in de roldeur kun je met de draaiknop open maken. Hierna ga je trainen en na je training kun je via dezelfde deur weer naar binnen. Je pakt je spullen en gaat naar buiten.
- Belangrijk! Je hebt 60 minuten om te trainen, op te ruimen, je spullen te pakken en weer buiten te staan. Neem hierin je verantwoordelijkheid aub!
- Leg alles dat je gebruikt weer op volgorde terug en waar je het vandaan hebt. Heeft iemand iets niet opgeruimd? Help ons door de gewichten op de juiste plek te leggen of spreek iemand op een nette manier aan.
- Toiletten zijn open, douches gesloten.
- Onder geen beding mag je bij GymBokx naar binnen lopen. Ook niet om een gewenst ander materiaal te halen. Mochten wij dit toch constateren persoonlijk of via de camera beelden dan verlies je direct de service om gebruik te maken van GymBokx outdoor zolang de lockdown duurt en bij een eventuele boete van handhaving word jij hiervoor aansprakelijk gesteld. Wij willen dat hier geen onduidelijkheid over bestaat.
- Wij kunnen dit niet alleen en hebben ieders hulp nodig om deze service aan te bieden en te kunnen blijven bieden dus laten we er samen het beste van maken! Wij zijn er om je te helpen dus stel je vragen aan de coaches. Let op: administratieve vragen kunnen alleen worden gesteld aan de klantenservice per mail of whatsapp. De GymBokx Coaches hebben geen inzage in jullie administratie!
Niet-leden
Stap:
- Ga naar https://www.gymbokx.nl/gymbokx-outdoor/ om je credits of je lidmaatschap (max 2x per week) te kopen. LET OP: met de credits kun je sporten tijdens de personeelsuren van ma-za van 08.00-12.00. Wil je tijdens de volle openingstijden 05.00-17.00 sporten? Dan moet je eenmalig een TAG kopen (9,95) in de webshop. Haal de tag op tijdens personeelsuren om DAARNA tijdens alle uren te kunnen sporten. Zonder tag kun je niet binnen buiten de personeelsuren!
- Maak een account aan in de webshop als “nieuwe klant”.
Heb je al een account bij Virtuagym of de Food-app? Gebruik dan dat wachtwoord en email adres. Weet je het wachtwoord niet meer? Probeer dan “wachtwoord vergeten”. Lukt dat ook niet? Neem dan contact op met de klantenservice per mail op info@gymbokx.nl en stuur ons je naam, email (waarmee je wil inloggen) en telefoonnummer en we helpen je tijdens werkdagen van 09.00-17.00. - Je hebt een bevestigingsmail ontvangen. In deze mail zit de link om de GymBokx app te downloaden (of ga naar de store van je telefoon en download de GymBokx app, let op dit spel je met “KX” op het einde) Log in de app met het email en wachtwoord dat je hebt aangemaakt.
- Je kunt vanaf 5 dagen voor de gewenste tijd reserveren
- Ga naar het rooster en kies de tegel “rooster”. Kies in het rooster voor het rooster “GymBokx outdoor”. Ga naar de gewenste dag en tijd en reserveer je plek. Zie https://youtube.com/shorts/eXiF1gBHHI4?feature=share
- Kun je een keer niet?! Geen probleem, maar.. meld je dan tijdig af. Zonder afmelding verlies je je credit.
- Kom door de voordeur naar binnen door de tag te scannen aan de voordeur. Ga daarna naar de poort en scan je tag aan de draaipoort en loop door de draaipoort. (kun je niet naar binnen? Kijk op het klantenscherm waarom en neem contact op met de klantenservice). Leg je spullen in je kluisje of de kleedkamers. En loop naar de outdoor. De roldeur laat je DICHT maar de deur in de roldeur kun je met de draaiknop open maken. Hierna ga je trainen en na je training kun je via dezelfde deur weer naar binnen. Je pakt je spullen en gaat naar buiten.
- Belangrijk! Je hebt 60 minuten om te trainen, op te ruimen, je spullen te pakken en weer buiten te staan. Neem hierin je verantwoordelijkheid aub!
- Leg alles dat je gebruikt weer op volgorde terug en waar je het vandaan hebt. Heeft iemand iets niet opgeruimd? Help ons door de gewichten op de juiste plek te leggen of spreek iemand op een nette manier aan.
- Toiletten zijn open, douches gesloten.
- Onder geen beding mag je bij GymBokx naar binnen lopen. Ook niet om een gewenst ander materiaal te halen. Mochten wij dit toch constateren persoonlijk of via de camera beelden dan verlies je direct de service om gebruik te maken van GymBokx outdoor zolang de lockdown duurt en bij een eventuele boete van handhaving word jij hiervoor aansprakelijk gesteld. Wij willen dat hier geen onduidelijkheid over bestaat.
- Wij kunnen dit niet alleen en hebben ieders hulp nodig om deze service aan te bieden en te kunnen blijven bieden dus laten we er samen het beste van maken! Wij zijn er om je te helpen dus stel je vragen aan de coaches. Let op: administratieve vragen kunnen alleen worden gesteld aan de klantenservice per mail of WhatsApp. De GymBokx Coaches hebben geen inzage in jullie administratie!
- Aangekochte credits kunnen niet worden gerestitueerd.